Friday, July 07, 2006

cantikkkkk kerrrr??????

cantik tak cantik tu belakang kira,
yang penting mereka suka.......
bila lagi nak bergaya.....
bila ada gathering macam ni lah berserabut kepala....

selamat hari jadi cik shaniza,
semoga panjang umur, murah rejeki,
impi kan yang cantik cantik aje,
mudah mudahan tercapai jua....

terima kasih encik zul,
di atas pemberian hadiah hari jadi...
sungguh tak sangka benda tu nak muncul,
barulah saya tahu encik zul punya hati budi....

encik koma yang bahagia...
saya ucapkan salam sejahtera...
malam tadi punya hal nanti saya cerita...
yang penting saya dah naik bahtera....

encik faiz yang budiman...
di kala resah pun boleh tergelak besar...
hidup ni kadang kadang kena perlahan...
tabik besar untuk encik faiz ku berikan...

encik ross yang kuat bekerja,
nasib baik malam tadi awak ada...
ye lah, awak tu asyik busy...
terhibur sikit saya punya hati...

encik nurul si designer
malam tadi memang awak banyak autar....
sekali pandang macam putera,
dua kali pandang macam hong kong superstar....

encik din yang terbaik untuk diri ku,
terima kasih kerana melayani aku,
dah sangap banyak kali...
upah dah pun ku beri......

seperti yang di katakan tadi...
apa apa pun janji bahagia...
bila teman ku mengelilingi,
terasa diri berada di syurga....

15 comments:

zaza said...

hopefully murah rejeki for all..

tenjewberrymuds :)

aiz said...

rejeki... as how my dad in law would say it to faijah....

hope you had fun....

kuntakente said...

wahai cik aiz sang pujangga,
salam sejahtera kat hampa dua,
semoga bahgia sampai bila bila,
tak pa tak yah lah crita,
kita tau bahtera cantik hampa ada cat tembaga,
kita pun suka kalau ada bahtera,
kita boleh merantau sesuka,
tapi lani kita masih dok suka naik gerek tua berpalang tayar dua.
ha ha ha

aiz said...

kunta... bahtera cantik ni suka cat tembaga tu lah....... i just LOVE it...
honestly, i do....

aiz said...

kunta ct kimsalam lagi.... eish dia ni suka betul dia kat hang.... aku hantaq dia pi umah hang kang baru tau...

sket sket kim salam kim salam... rimas tau tak!!!

kuntakente said...

isk isk isk
bukan ku pinta lahir ke duniaaaaa
bukan ku pinta cacat beginiiiii
bukan ku pinta kasih dan manjaaaaa
bukan ku rayu bantu simpatiiiii

maafkan wahai aizzzz
ku menumpang di sudut bahteraaa
mencari ketenangannnn
sampai waktu ku pergi juaaa

lagu puisi dari cat tembaga & something2 fernandez.

tu la aiz, cat tembaga dah merajuk dah.....kesian cat tembaga

aiz said...

cat cat.... aku cinta pada mu walaupun tak bernyawa.... jgn la pergi jua jua ni.... nak gi mana cik ct? HAAA???? APA???? gi umah komar???? jangan ct jangan... habis tu sape yang nak menerangi malam malam ku??? waktu ku naik bahtera........??????

aiz said...

which reminds me.... bila kita nak gi ulu langat and dgr kunta nyanyi lagu salah skrip????

Ross said...

sedap sungguh punjangga berdua
bermadah berhelah seperti Ziana
cat tembaga tak bernyawa
mana dicari sang pujangga

husni said...

din,
apa upahnya tuuuuu..........
nak jugak, leh...?

aiz said...

ross... wah wah wah....

husni... upah dia ade lehhhhhhhh...

Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested

Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested

Anonymous said...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

Anonymous said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»