Tuesday, March 21, 2006

kalaulah....

dia ada hati yang mulia,
berwajahkan complexion yang menjadi kedengkian ramai,
tubuh yang sedap dipeluk,
daya kreatif yang mampu menjadi cover 'elle decoration'

kalau lah dia menjadi teman sejatiku,
kalau lah dia menjadi teman travelku,
kalau lah dia dapat ku pimpin bersama-sama teman-temanku yang seakrabnya,
kalau lah...


i received this comment for my previous blog by an anonymous....
i can very well guess who this person with good complexion is. he is a gem in so many ways and if only he's not afraid, it will be awesome...

10 comments:

mzmo said...

hmmmmmm..........

husni said...

kita tau...kita pun nak sama...

aiz said...

Husni,
Kita rasa ramai yang nak nih....
rahsia kita lor....

kuntakente said...

wei,apa rahsia rahsia nih...mana aci kita pun nak jugak..you r my friend

Ross said...

apa hal gaduh2 ni

Anonymous said...

ada leeee. tapi kita nak imac nurul tu, bole tengok perut ramping sambil tengok sunset

aiz said...

bab bab perut ramping ni mcm kenal je....

Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested

Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

Anonymous said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»