Sunday, June 18, 2006

buat si bijak bistari

kesian dia...
dah lah banyak kerja...
kereta pun tak de..

nasib baik dia tabah
melalui hidup penuh pancaroba
segala macam dia dah cuba...

sesekali terkeluar air mata..
teringat akan dia..
senyum selalu tetapi
tak tahu apa yang terbuku...

sabar aje lah ye...
hidup memang macam gini..
kadang kadang rasa macam tak aci...

yang penting, kita ada pedoman...
terkeliru tu kadang kadang tak mengape...
kita ada teman yang sayang kan kita..
kita tahu itu bukan dusta...

kalau tak buat kita tak tahu
nanti balik balik kat situ...
tengok si dia tu...
duit banyak, hidup?
tak bercelaru?

sabar aje lah si orang pandai...
sampai waktu, terbukti kau memang handal...

aku? aku akan sentiasa berada di sini...
di sini
di sana
di mana mana
kau ingin ku berada..

sabar ye...


6 comments:

Ross said...

aku ingatkan engako cerita pasal Din...la....emmmm

Anonymous said...

sudah terang lagi bersuluh......ross ni..

aiz said...

R......kah kah kah.... kena edit ke????

Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested

Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested

Anonymous said...

Really amazing! Useful information. All the best.
»